Så här. .

såg min måndag ut först, lite små depp låg jag i sängen och tänkte mest neggativt. Tyckte det var världens tråkigaste dag på länge. Senn hade jag visst fått mejl av Johan..
Då blev jag glad som ett litet plommon:) hehe! Gud att man ska vara så påverk bar? Ena stunden är allt skit, senn bara för att en jag tycker om lite grann skickar så blir jag skit glad? Men är det kanske ett possitvit tecken om att han gör mig glad? Trots att vi bara sett en gång? Isf är ju igenkligen det ganska imponerande kanske? Ja menar, en gång, lr två då igenkligen:) Vi får se:)
Så här såg det helt plötsligt ut då iaf:D

Hihi! Nu ska jag sova hörrni! Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0