Tänkte visa..

er min blogg top fem lista, som jag dagligen följer.

Dom är följande:

Blondinbella - Isabella Löwengrip, säga vad man vill om henne, men hennes blogg är inspirerande och peppande, tycker om den skarpt. Tycker att det är fint att hon är så upptagen med att inspirera andra! Borde finnas fler sånna...



LinnHerbertsson.se - Linn Herbertson(såklart!) ,nyligen börjat följt, tycker  hon är jätte gullig och söt, och verkar vara super trevlig, kanske mest för att jag tycker att hon ser bra ut och att det är kul att kolla på hennes bilder, nog mest därför och igenkligen inte för att bloggen är super bra...



Kenza - Kenza Zouiten, denna kollar jag igenkligen mest för bilderna, och för att jag blir så faccinerad över att en sånn Vacker o fin människa(enligt alla bilder) absolut inte är ett dugg fin(lr vecker för den delen heller) i verkligheten/i film, lr där man ser hur munnen och hela hon ter sig.. jätte knepigt tycker jag! Blev jätte besviken..



Feucht.blogg.se - Sofia Feucht, min super gulliga, bästaste bästa kusin, som jag bara måste följa då jag tyvärr inte annars får se vad som händer annars i hennes liv. Att bo i Norge kan tyvärr komplivcera saker tyvärr..



Improveme.se - Natascha Peyré, vissa bloggar läser man bara för att dom är provocerande. Att läsa om hur hon försöker framstå sig själv som nån slags förbilder(när hon dessutom pratar som hon gör om alla oprationer och hur super normalt hon tycker det är, o dessutom påverkar andra med det, bla små tjejer) är tragiskt.. o borde inte stöttas.. men tyvärr kan jag inte låta bli och jag blir här påminnd över om hur jag inte vill vara...



Mina topp fem :) Innebär ju som sagt att vissa av dem är speciellt bra.. men är vilket fall kul:D




Kommentarer
Postat av: Fiia

Åhååå, ser man på! JAG fick vara med på listan! Hade allt blivit bra besviken annars! ;-P

Klart jag kan fixa med bilden, vet du ju att det inte är några problem!! Hoppas allt är bra med dig! Puss o kraaam

2009-11-02 @ 09:21:59
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0