Tack Fiia:)

Vet seriöst inte om jag kan ha min header bild?? Hur otroligt ful är den inte igenkligen?? haha:P men ja tyckte den var skojj!:) Sticker ut iaf:D
För er som inte förstår er på min humor så kan jag meddela att den är en blandningen av töntig o ful:P haha.
Appropå Fia, tror att hennes Bebis kommer att bli världens finaste(fram tills att jag får en egen då vill säga;) hehe. Men hur kul är det inte igenkligen att min bästaste bästa fia och bästa vän ska få en liten krabat, dör av längtan av att den ska komma ut!
Och för er som läser min blogg har nog märkt att jag inte är nån fena på att stava, men det får ni bara leva med;)
Nej då... ska som Fia skrev försöka bli bättre men det är mkt min norsk-svenska som krånglar till det faktiskt.. hade otroligt nog VG i svenskan i nian iaf:D
Nej hörrni, jag har varit och tränat halva/hela kvällen, och jag är *slut*
Tror jag bara får säga natti <3 somnar stående här!
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Äsch, det var väl inget pinsamt skrivet med det!? ;-P

Föresten har mamma redan kollat och hon blev mer chockad över bröstbilden, du vet, den där du dricker och skall ut.. ;-D Muhahhahaha..

Du är varmt välkommen när du än kommer, går ju på mammaledigheten nu första december, så efter det har jag all tid i världen för besök -blinkblink-

Hoppas du har det bra där borta i grannlandet! Puss o kraaam på dig! Bebben hälsar här också ;-)

2009-11-05 @ 09:21:45
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0