Respektlöshet

Ända anledningen till att jag sitter här nu är för att Cathrine, och hennes bästis Soofia är här, vilket betyder otroligt plander, och det är ju fine. Men jag förstår inte vart respekten hos människor ligger när man vet att det är en som ligger och ska sova, och att man iaf går in o ut ur det rummet som personen ligger i, o stänger knappt dörrar, och droppen blir ju liksom när Sofia kommer in eftersom hon har sina grejjer här.. och går och sjunger???
Men snälla, jag blir så trött!! Vart finns respekten igenkligen?
Det är inte igekligen det att de sitter och pratar hela natten långt, utan dessa andra faktorer. Cathrine vet ju hur lätt störd jag är med sånna grejjer, hon borde liksom förstå att det inte är så jävla kul kanske.
Suck. Nu blir det varken upp tidigt(på min lediga dag) så hela dagen lir ju scrud up, verkligen nice så där på en måndag. Lr jag har två val: Att få saker och ting gjort, kanske tom åka till extra jobbet och jobba lite där, och få halva veckan efter det förstörd eftersom att jag kommer vara helt slut(jag är en människa som behöver extremt mkt sömn annars kommer jag ur balans!)
lr att sova bort halva/hela dagen, o vara glad om jag komer till gymmet. Vet ju redan nu att det kommer bli det sissta. Fy fan vad irriterad jag blir, seriöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0