Jag är slut!

Jag är helt slut!! Vilken helg.. o jag är fortfarande bakis. Har lyckats gjort nått som jag är 100 procent garanderad om att bara jag kan, o det är o göra den dummaste grejjen nånsin, en sånn grejj som för andra bara händer en gång, för senn har man lärt sig av den dumma grejjen.. jojo! Nämligen att dansa(av mistag lr vad man ska kalla det) barfota på dansgolvet, så att man idag har glas splitter i hela/halva foten, och kan knappt gå!! Haha!! Alltså snälla snälla snälla mig själv, hur är dett möjligt??
Jag var verkligen riktigt full men verkligen snälla, jag slutar aldrig förvåna mig själv!! hah... aa jag kan faktiskt bara skratta:D *tyvärr*...
Jag ligger i sängegn nu iaf och myser=) är fortfarande dålig, så så på allerten var jag igår=) Träffade även Johan igår.. hihi! Det var roligt jag säger inget mer;)
Nu ska jag verkligen sova!! Orka upp imorgon?!!? Mmm nu ska det bli skönt att slummra=D
Jag varpå hugget i lördags!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0