Hey hey heeey


.. Idag har jag varit på Vendator och jobbat och även slått mitt person bästa i sälj:D Med det menar jag personligt bästa i Tanums oaktiva kunder.. och det blev åtta=P haha.. inget vidare.. i börjar sålde jag bäst o grejjer.. men nu har det kommit in nytt fräscht folk så nu ligger jag i lä.. jaja.. gör mig iget vidare:D Nånting jag har lärt mig genom att jobba där är att tävla med sig själv, inte med nån annan! Det själper dig mer än det hjälper dig! lr det tom bara stjälper dig!
Så det så:) Nu är Elin här... Cattis gammla klass kamrat, har nyss klippte henne, blev fint :D
Nu ska jag fortsätta nörda mig på stylebystars.com ... lätt en av de bästa sidorna jag vet!
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0