Det har hänt..

mycket sedan jag skrev sisst! Numera är jag superblond, då menar jag inte bara blond, utan riktigt Platina blonde, ganska coolt faktiskt:)
Har också träffat en *jätte söt* kille som heter Johan, är ifrån samma stad som jag är ifrån.. Och nästa helg så kommer han hit och jag är jätte spänd på det:) Vi har bara varit på en dejt(vi var och bowlade,mitt förslag:) men den var bra så vi får se vad som händer:)
Blir mkt att skriva allt som har hänt rätt av.. men en del ändringar är gjorda iaf.. Kommer skriva mer om det framöver så bara att hänga med om du är intresserad :)
Btw, wtf är det med bild grejjen? Kan ju inte lägga in en ända bild ju?? Nån som vet?
STÖRANDE! nu blir inläggen helt tråkiga bara  för det. Suck. Jaja, antar att det är en dry spell bara:)
Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Vadå DITT förslag?! Jag vill minnas att det var MITT förslag och du tyckte det var perfa! ;-P

2009-11-02 @ 09:20:02
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0