Jag kan inte sova!

Hejj hopp:)
Var längesen jag skrev.. vet:( har haft så mkt annat i mina tankar. Har träffat Johan två gånger senn sist:D
Tycker om han men klart det blir ju inte så intensivt med tanken på avståndet.. hoppas på att han får jobb här och att det blir av för han till Oslo efter Jul:) Hade varit eett stoort plus!! Hoppas hoppas på det!!
Har ljusat upp håret igen senn sist! Vad tycks? Extremt ljust är de ju iaf:D Får se om jag blir lite mörkare snart.. ljus brun isf. Funderar kring de iaf...
Kan verkligen inte sova inatt!! Jag tror jag har sovit för mkt i det sista =) När jag sov hos Johan i Lördags så sov vi till två (oooops;) lr faktiskt han!! hehe, jag låg vaken i 1h:a från 1-2 mens han sov som en stock:P
Men vid 2 där vakna han iaf.. hehe.. trodde aldrig han skulle vakna:D
Nee, jag tror rätt o slätt inte jag behöver sova inatt!!?? Hoppas ja på iaf, hehe, lite rädd för å komma på vid fyra där att"faan va trött ja är!!" men känns inte så än iaf =)
Ni som kan sova får ha en riktig skön natt iaf;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0